Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
fila disruptor
Vid val av skateboardskor, vid vanliga tillfällen, bör följande punkter nike flyknit noteras. Det är bäst om soles och överdelar med skateboardskor är gjorda av polyuretan. Det vore bäst om tjocka mocka läder är material av vampar, och detta kommer att vara slitstarkt att bära. När du väljer att välja skor, bör du göra så mycket som möjligt för att undvika dessa platser där ledningarna är anslutna. På så sätt kan det förhindra att brädeskor förklaras värdelösa för tidigt på grund av off-line.

Detta kommer att hålla sin sken och fukt intakt. Låt inte lädersko bli våt eller skaffa någon form av fukt. Om det gör det, låt det torka i solen. Detta kommer att behålla den uppenbara lukten som skiljer äkta från konstläder. När du tenderar att mocka skor, använd skoborste med mjuka nike mercurial borstar för att damma av smutsen.2. De flesta skor för män är stängda från bak och fram, svett kan orsaka dålig lukt inuti skor. Således, bära dig skor alternativt för att undvika att sprida skosstänk överallt.

Det kan få våra fötter att må bra. Det nike cortez vill säga vi kan se ett visst lager mellan vårt slit och insoles. Skiktet bearbetas av vissa speciella material. Detta skikt ligger på slitbanan. Så vår kropps vikt kan fördelas på alla delar av slitbanorna. Dessutom har detta material god motståndskraft och mjukhet. När vi går på grova berg är våra fötter fortfarande bekväma. Jag köpte skor för ett år sedan. Mina fötter är bekväma på grund av detta par skor. Dessutom, som för denna kassa, känner jag mig väldigt bra och skorna fungerar bra.

Självklart har skorna fila disruptor också en brist. Efter en tidsperiod är elasticiteten inte så bra. Dessutom kan skiktet skrapa om du bär dem under lång tid. Enligt bilden kan vi bevisa denna punkt. Delen mellan fötterna är uppenbar. Faktum är att de speciella slitbanorna leder nötet till skorna. Så designen bör förbättras och vi bör försöka vårt bästa för att minska nötningen. Vi måste ägna mer uppmärksamhet åt skorens andra viktiga egenskaper. Skorna ventilation är mycket bra och det är bättre än andra skor.

Det är relaterat till skorens struktur. De speciella materialen appliceras i dem. På grund av skorets goda ventilation känns vi bra när vi bär dem. Vi kan känna av luftcirkulationen av skor tydligt. I Paris rider jag alltid min motorcykel eller cykel. Jag är förtjust i den goda känslan. För att jag kan känna att vinden blåser fötterna genom skorna. Om vi är på kullen kan våra fötter känna vindenergin. På grund av detta par skor är mina fötter väldigt balenciaga triple s mysiga. Skorna är också lämpliga för dem vars fötter är svettiga.

Vem som helst kan omfamna våren, men platta skor visade sin kraft under 2006. När du ser "brädeskor" dessa två ord, vad är din första tanke. Kommer du att tänka på Zhuangzys "board shoes dance". Är det vår uppmärksamhet att stimulera ungdomen att gemensamt dansa "platta skor". Bordskor som också kallas skateboardskor, för det kommer från skor som läggs på av åkare för skateboarding. Jämfört med vanliga skor är skillnaden att dess sulor är plana. Det är lätt för fötter [Image: fila disruptor-819heq.jpg] att kunna hålla sig helt och hållet i skateboardets botten.
Reply

Users browsing this thread: 1 Guest(s)

Contact Us | Chatcave.me | Return to Top | Lite (Archive) Mode | RSS Syndication
Proudly powered by MyBB 1.8, © 2002-2018 MyBB Group.
Design © 2014 by chatcave forums